Bose System L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®

  • Dodaj recenzję:
    • 5849
    • Producent: BOSE
    • Czas realizacji: 2-5 dni

    System L1® Model 1S z modułem basowym B1 i procesorem dźwięku ToneMatch®

    • 12-głośnikowy system z linii Articulated Array emituje dźwięk w promieniu 180 stopni w poziomie
    • Emituje jednolity dźwięk pod względem tonalnym, który mniej traci na głośności przy większych odległościach od głośnika
    • Czterokanałowy procesor efektów ToneMatch® z efektami klasy studyjnej
    • Moduł basowy B1 w zestawie
    • Zalecany dla maksymalnie 300 osób
    • Lekkie, łączone części ułatwiają transport, montaż i rozkładanie

    Konfigurowanie sprzętu jest szybsze i więcej czasu zostaje na cieszenie się nim. Nowy przenośny system liniowy L1® Model 1S stanowi pełne potencjału połączenie przenośności i jakości dźwięku. Jest wystarczająco mały i lekki, aby konfiguracja przebiegała łatwo i szybko, a jednocześnie wystarczająco mocny, aby wypełnić dźwiękiem średniej wielkości pomieszczenie. Ten system dobrze się sprawdza w przypadku muzyków solowych, zespołów i prelegentów. Procesor dźwięku ToneMatch® zapewnia zestaw efektów klasy studyjnej i narzędzi do kształtowania tonów, aby użytkownik mógł uzyskać pożądany dźwięk. W zestawie znajduje się jeden moduł basowy B1 poprawiający jakość niskich tonów.

    Umieść PA za sobą

    Pionowa konstrukcja systemu L1® Model 1S złożona z małych, ułożonych blisko siebie przetworników pozwala na rozprowadzanie dźwięku do przodu i na boki, dostarczając 180 - stopniowe pokrycie - ale niewiele w górę i w dół, co zmniejsza niepożądany pogłos. Pozwala to na uzyskanie spójnego balansu tonów, ponieważ dźwięk równomierniej rozchodzi się po scenie w kierunku publiczności, a głośność spada znacznie wolniej niż w przypadku konwencjonalnego głośnika.

    Wyjątkowe technologie Bose® sprawiają, że system może służyć zarówno jako PA i monitor. Może zostać umieszczony za wykonawcą lub obok niego — a użytkownik słyszy to, co publiczność. Wszystko pozostaje pod kontrolą, nie ma więc potrzeby stosowania konwencjonalnych monitorów, mikserów i systemów PA.

    Wygodny w przenoszeniu

    Trzy elementy systemu L1® Model 1S — górny głośnik w systemie array, dolny głośnik dodatkowy i stojak z zasilaniem — łączą się łatwo i szybko bez potrzeby korzystania z osobnych stojaków na głośniki. Złożenie i rozłożenie całości trwa tylko kilka minut. Wszystko można schować do dołączonych toreb ochronnych również ułatwiających transport.

     

    Głębokie basy z małej obudowy

    Moduł basowy B1 to produkt przenośny. Jest znacznie lżejszy i mniejszy niż konwencjonalne moduły potrzebne do uzyskania takiej samej jakości dźwięku, a dodatkowo zapewnia dokładniejsze wzmacnianie niskich tonów w przypadku większości głosów i instrumentów.

    Do systemu L1® Model 1S można dodać drugi moduł B1 lub zasilić z niego jeden moduł basowy B2, aby zyskać większą elastyczność i jeszcze większą moc.

    Zaawansowany wielokanałowy procesor dźwięku

    • Cyfrowy, wielokanałowy stół mikserski zaprojektowany do użytku z systemami dźwiękowymi Bose® L1®
    • Posiada ponad 100 opatentowanych, zaprogramowanych ustawień ToneMatch® optymalizujących dźwięk szeregu instrumentów i mikrofonów
    • Obejmuje korektor Bose® zEQ, sceny, które można zapisywać, i zestaw efektów klasy studyjnej
    • Ustawienia oraz aktualizacje oprogramowania dostępne online, bezpłatnie
    • Złożone narzędzia do obsługi dźwięku wielokanałowego do systemów Bose® L1® ze sterowaniem tak zaawansowanym, że adaptuje się do użytkownika i instrumentu. Czterokanałowy procesor zapewnia zastrzeżone zaprogramowane ustawienia ToneMatch®, inteligentny zEQ i duży zestaw profesjonalnej jakości efektów i procesorów.
    • Procesor dźwięku T1 ToneMatch® został zaprojektowany w celu wzbogacenia dźwięku uzyskiwanego przez muzyków korzystających z dowolnego systemu Bose® L1®. Jego zaawansowane funkcje i narzędzia do kształtowania tonów szybko przybliżają użytkownika do rzeczywistego brzmienia jego głosu i instrumentów. Ten uniwersalny, cyfrowy stół mikserski pomaga uzyskać najlepsze brzmienie podczas wystąpień na żywo. Rozszerza on liczbę wejść systemu L1® i zapewnia natychmiastowy dostęp do wielu zastrzeżonych zaprogramowanych ustawień korektora, standardowych efektów i procesorów.

    Setki wyrafinowanych dźwięków — dostępne od ręki

    • Procesor dźwięku ToneMatch® oferuje do dyspozycji bibliotekę niestandardowych zaprogramowanych ustawień. Zaprogramowane ustawienia ToneMatch® natychmiast optymalizują instrumenty i mikrofony pod kątem dowolnego systemu L1® — po naciśnięciu jednego przycisku.
    • Różne zaprogramowane ustawienia mogą być niezależnie przypisywane do czterech kanałów procesora. Przykładowo można wybrać zaprogramowane ustawienia mikrofonu Audix® OM5 dla kanałów 1 i 2, gitarę Taylor® dla kanału 3 oraz bas Lakland® dla kanału 4 — wszystkie jednocześnie.
    • Nasi inżynierowie często współpracują bezpośrednio z producentami, aby rozszerzyć bibliotekę zaprogramowanych ustawień ToneMatch®. Aktualizacje są dostępne bezpłatnie. Wystarczy pobrać je przy użyciu portu USB procesora.

    Inteligentna korekcja — zEQ

    Dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu. Inteligentny korektor zEQ firmy Bose® na nowo definiuje zakres niski, średni i wysoki dla każdego zaprogramowanego ustawienia ToneMatch®. Korektor zEQ jest przydatny w przypadku konieczności zredukowania lub wzbogacenia określonych zakresów częstotliwości dla różnych instrumentów i mikrofonów.

    Zestaw efektów i funkcji dynamicznego przetwarzania

    Globalnie przypisz jeden z pięciu różnych pogłosów do każdego kanału mikrofonowego/liniowego. Oprócz tego można wybrać jeden z trzech typów opóźnienia, dziesięciu dodatkowych efektów i siedmiu procesorów dynamiki i przypisać je niezależnie do każdego kanału.

    Niestandardowe sceny

    Zapisz ustawienia dostosowane do określonych występów dzięki funkcji Scenes (Sceny). Procesor oferuje pięć zaprogramowanych scen Bose, samodzielnie można zdefiniować dziesięć scen. Szybkie, za jednym naciśnięciem przycisku przywołanie sceny pozwala zminimalizować czas wykonywanej pracy.


     

    Wejścia/wyjścia Procesor efektów T1 ToneMatch®:

    Wejścia mikrofonowe/liniowe (1–3)

    połączenie złączy analogowych do zbalansowanych kabli XLR lub niezbalansowanych kabli 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).

    Wejścia liniowe (4/5, L/R)

    lub analogowe złącza stereo do podłączania instrumentów klawiszowych, stołów mikserskich i komputerów. Do wejść można podłączać zbalansowane kable 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Edycja wpływa na oba kanały.

    Sterowanie wykończeniem i diody sygnału/klipów (1–4/5)

    do dostosowywania poziomów sygnałów wejściowych. Zielone/żółte/czerwone diody LED pokazują stan sygnału i pomagają odpowiednio ustawić poziomy wzmocnienia.

    Wyjścia wzmocnienia wstępnego (1–3)

    do podłączenia wyjść sygnału bez zasilania do sprzętu nagrywającego lub innych wzmacniaczy przy użyciu zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).

    Wyjście dodatkowe (AUX)

    może być używane z trybem aux w celu utworzenia niezależnej, podrzędnej mieszanki kanałów 1–4/5 do przekierowania do innych wzmacniaczy i sprzętu nagrywającego.

    Główne wyjście analogowe

    do podłączania do dodatkowych systemów L1®, wzmacniaczy lub sprzętu nagrywającego za pośrednictwem zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Wybór pre- i postmasterowanych ustawień głośności.

    Port ToneMatch®

    do podłączenia wyjścia cyfrowego procesora do stojaka z zasilaniem L1® Model II przy użyciu dołączonego kabla cyfrowego ToneMatch®.

    Port USB

    do aktualizowania procesora efektów ToneMatch® i zapisywania scen za pośrednictwem połączenia USB z komputerem.

    Wejścia/wyjścia System L1® Model 1S:

    Do wejścia analogowego

    można podłączyć wtyczkę TRS 6,35 mm (1/4”)(typu „jack”), co pozwala na używanie wielu różnych źródeł. Wystarczy dostosować poziom.

    Wejście ToneMatch® umożliwia doprowadzenie zasilania i sygnału dźwiękowego do procesora T1 ToneMatch® i z niego przy użyciu jednego kabla ethercon.

    Wyjście modułu basowego umożliwia podłączenie modułów B1 lub B2.

    Wejście ToneMatch®

    umożliwia doprowadzenie zasilania i sygnału dźwiękowego do procesora T1 ToneMatch® i z niego przy użyciu jednego kabla ethercon.

    Wyjście modułu basowego

    umożliwia podłączenie modułów B1 lub B2.


     

    Więcej funkcji:

    • Technologie głośników Spatial Dispersion™ i Articulated Array zapewniają szerokie, jednolite pokrycie dźwiękiem. 12 niewielkich przetworników Articulated Array zamontowanych w cienkiej, pionowej obudowie emituje jednolity tonalnie dźwięk w zakresie niemal 180 stopni w poziomie.
    • Zintegrowane wzmacniacze mocy w podstawie zasilającej zapewniają czyste, precyzyjne wzmocnienie systemu L1® Model II 1S z jednym lub dwoma modułami basowymi B1 lub jednym modułem B2.
    • Port ToneMatch® w podstawie zasilającej umożliwia przesyłanie dźwięku cyfrowego i zasilania do procesora dźwięku ToneMatch®.
    • Wejście analogowe, regulacja natężenia sygnału oraz przypinana dioda sygnałowa LED do obsługi analogowego sygnału wejściowego o stałym poziomie przez wtyczkę TRS 6,35 mm (1/4"; jack). Może obsługiwać sygnał z instrumentów lub innych źródeł dźwięku, np. mikserów, odtwarzaczy MP3, komputerów lub systemów DVD.
    • Wyjście modułu basowego umożliwiające doprowadzenie wzmocnionego sygnału wyjściowego basu do jednego lub dwóch modułów basowych B1 lub jednego modułu B2. System L1® automatycznie dostosowuje korekcję po podłączeniu modułów basowych.
    • Konstrukcja z łączonych elementów : dzięki czterem lekkim komponentom nie trzeba stosować podstaw pod głośniki i okablowania. Montaż zajmuje tylko kilka minut.
    • Dzięki chowanym nóżkom nowoczesna podstawa zasilająca pakietu L1® Model II 1S i głośnika jest maksymalnie stabilna. Nóżki można wysunąć jednocześnie z podstawy zasilającej, co przyspiesza montaż i ułatwia transport systemu.
    • Wygodne torby do przenoszenia głośników (osobne dla każdego z głośników, podstawy zasilającej i modułu basowego) znacznie ułatwiają organizację koncertów.
    • Wysoko wydajna konstrukcja głośnika — zastosowano w nim dwa wysokiej jakości przetworniki 5,25" (13,3 cm) o dużym wychyleniu membrany, które emitują głębokie, potężne niskie tony pomimo niewielkiej obudowy. Po podłączeniu do podstawy zasilającej sygnał basowy jest odpowiednio dostosowywany dzięki technologii aktywnej korekcji.
    • Niewielka i lekka obudowa sprawia, że system łatwo przenieść, rozłożyć i ponownie złożyć. Zajmuje znacznie mniej miejsca niż tradycyjne kolumny basowe, które pozwalają uzyskać podobny efekt. Dzięki blokowanym nóżkom można bezpiecznie umieścić na sobie do czterech modułów ułożonych na boku.
    • Zaprogramowane fabrycznie ustawienia ToneMatch® optymalizują Twój system L1® w celu uzyskania zamierzonego dźwięku instrumentów i mikrofonów. Ponad 100 zaprogramowanych ustawień uporządkowano w zestawy, które można niezależnie przypisać do każdego kanału i do których można szybko uzyskiwać dostęp.
    • Bezpłatne aktualizacje wymagające połączenia USB między komputerem i procesorem dźwięku ToneMatch®.
    • Opatentowany korektor zEQ automatycznie dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu. Konwencjonalne stoły mikserskie mają ustalone zakresy korektora, które nie wpływają dokładnie na pożądane częstotliwości po regulacji. Korektor zEQ odpowiednio dostraja zakresy niskich, średnich i wysokich częstotliwości do określonych źródeł.
    • Jednopasmowy korektor ParaEQ skupia się na częstotliwości określonej dla każdego niezależnego kanału. To cenne narzędzie umożliwiające zmianę problematycznych częstotliwości w niektórych miejscach.
    • Możliwość globalnego przypisania pięciu typów pogłosu (niewielki, średni, duży, płytowy i jaskiniowy) oraz indywidualne funkcje poszczególnych kanałów, takie jak czas zaniku, poziom zmieszania i jasność.
    • Trzy typy opóźnienia (analogowe, cyfrowe i taśmowe) można niezależnie przypisać do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad czasem powtórzeń i poziomem mieszania dla każdego kanału. Na przykład można wybrać opóźnienie taśmowe dla partii wokalnych na kanale 1 i opóźnienie analogowe dla gitary na kanale 2.
    • Dziesięć efektów modulacji (trzy typy efektu „chorus”, dwa „flange”, cztery „phaser” i jeden „vintage tremolo”) może zostać niezależnie przypisanych do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad wybranymi parametrami każdego kanału.
    • Siedem funkcji dynamicznego przetwarzania (trzy kompresory, limiter, eliminator syków, bramka stopy i bramka szumów), które można przypisać do niezależnych kanałów.
    • Sceny umożliwiają zapisywanie, odtwarzanie i edytowanie w dowolnym czasie fragmentów wszystkich najważniejszych ustawień procesora efektów ToneMatch®. Ta funkcja upraszcza konfigurację systemu L1®, jeśli jest on wielokrotnie używany w różnych miejscach. Procesor zawiera pięć zaprogramowanych scen Bose®, pięć scen My scene (Moja scena) i pięć Shared scene (Udostępniona scena), które można przekazać innym właścicielom systemu L1®.
    • Obrotowy przełącznik na potrzeby szybkiego dostępu do trybów, efektów i parametrów, w tym zaprogramowanych ustawień ToneMatch®, korektorów zEQ i ParaEQ, pogłosów, opóźnień, modulatorów, przetwarzania dynamiki, scen i tunera. Ma przejrzysty, kołowy układ.
    • Tryb pomocniczy (kanały 1–3) służy do przesyłania audio bez zasilania, sprzed lub zza tłumika do wyjścia pomocniczego w celu połączenia z dodatkowymi systemami L1® lub urządzeniami nagrywającymi. Funkcja niezależnego sterowania poziomami zapewnia optymalne wyjście sygnału.
    • Głośność kanału, wyciszanie i wyciszanie efektów (1–4/5) w celu dostosowywania głośności i wyciszania poszczególnych kanałów, a także wyciszania efektów w poszczególnych kanałach.
    • Główna kontrola głośności dostosowuje ogólny poziom dźwięku na wyjściu.
    • Zasilanie fantomowe przekazuje +48 V do kanałów wejściowych 1–3 w celu zasilenia określonych mikrofonów.
    • Przewód ToneMatch® dostarcza zasilanie do procesora efektów ToneMatch® z podstawy zasilania L1.
    • Specjalny uchwyt pewnie przymocowuje procesor T1 ToneMatch® do głośnika L1 ®.Natomiast osłona i pokrowiec pomagają chronić procesor podczas transportu i przechowywania.

    Zawartość opakowania:

    • Podstawa zasilająca systemu L1® Model 1S i przewód
    • Torba na podstawę zasilającą
    • Moduł basowy B1 i kabel
    • Procesor dźwięku T1 ToneMatch® i kabel
    • Górny głośnik i dolne przedłużenie systemu L1® Model 1S
    • Torba na głośnik
    • Pokrowiec na B1
    • Pokrowiec i torba na procesor ToneMatch®
    • Podpórka i uchwyt przesuwny do procesora ToneMatch® (niekompatybilny z systemem L1® Compact)

    Wymiary:

    Górny głośnik w systemie array do systemu L1® Model 1S

    • Wysokość: 111,00 cm
    • Szerokość: 9,00 cm
    • Głębokość: 10,50 cm
    • Waga: 7,40 kg

    Dolny głośnik dodatkowy do systemu L1® Model 1S

    • Wysokość: 100,60 cm
    • Szerokość: 10,60 cm
    • Głębokość: 10,50 cm
    • Waga: 3,80 kg

    Podstawa zasilająca do systemu L1® Model 1S

    • Wysokość: 12,80 cm
    • Szerokość: 26,20 cm
    • Głębokość: 69,20 cm
    • Waga: 10,70 kg

    Moduł basowy B1

    • Wysokość: 38,00 cm
    • Szerokość: 26,00 cm
    • Głębokość: 45,00 cm
    • Waga: 11,40 kg

    Procesor efektów T1 ToneMatch®

    • Wysokość: 6,76 cm
    • Szerokość: 16,60 cm
    • Głębokość: 20,90 cm
    • Waga: 1,00 kg