Bose Procesor dźwięku T1 ToneMatch®

  • Dodaj recenzję:
    • 5851
    • Producent: BOSE
    • Czas realizacji: 2-5 dni
    • 2 399,00 zł
    • Oblicz

    Procesor dźwięku T1 ToneMatch®

    • Cyfrowy, wielokanałowy stół mikserski zaprojektowany do użytku z systemami dźwiękowymi Bose® L1®
    • Posiada ponad 100 opatentowanych, zaprogramowanych ustawień ToneMatch® optymalizujących dźwięk szeregu instrumentów i mikrofonów
    • Obejmuje korektor Bose® zEQ, sceny, które można zapisywać, i zestaw efektów klasy studyjnej
    • Ustawienia oraz aktualizacje oprogramowania dostępne online, bezpłatnie

    Złożone narzędzia do obsługi dźwięku wielokanałowego do systemów Bose® L1® ze sterowaniem tak zaawansowanym, że adaptuje się do użytkownika i instrumentu. Czterokanałowy procesor zapewnia zastrzeżone zaprogramowane ustawienia ToneMatch®, inteligentny zEQ i duży zestaw profesjonalnej jakości efektów i procesorów.

    Procesor dźwięku T1 ToneMatch® został zaprojektowany w celu wzbogacenia dźwięku uzyskiwanego przez muzyków korzystających z dowolnego systemu Bose® L1®. Jego zaawansowane funkcje i narzędzia do kształtowania tonów szybko przybliżają użytkownika do rzeczywistego brzmienia jego głosu i instrumentów. Ten uniwersalny, cyfrowy stół mikserski pomaga uzyskać najlepsze brzmienie podczas wystąpień na żywo. Rozszerza on liczbę wejść systemu L1® i zapewnia natychmiastowy dostęp do wielu zastrzeżonych zaprogramowanych ustawień korektora, standardowych efektów i procesorów.

    Setki wyrafinowanych dźwięków — dostępne od ręki

    Procesor dźwięku ToneMatch® oferuje do dyspozycji bibliotekę niestandardowych zaprogramowanych ustawień. Zaprogramowane ustawienia ToneMatch® natychmiast optymalizują instrumenty i mikrofony pod kątem dowolnego systemu L1® — po naciśnięciu jednego przycisku.

    Różne zaprogramowane ustawienia mogą być niezależnie przypisywane do czterech kanałów procesora. Przykładowo można wybrać zaprogramowane ustawienia mikrofonu Audix® OM5 dla kanałów 1 i 2, gitarę Taylor® dla kanału 3 oraz bas Lakland® dla kanału 4 — wszystkie jednocześnie.

    Nasi inżynierowie często współpracują bezpośrednio z producentami, aby rozszerzyć bibliotekę zaprogramowanych ustawień ToneMatch®. Aktualizacje są dostępne bezpłatnie. Wystarczy pobrać je przy użyciu portu USB procesora.

    Inteligentna korekcja — zEQ

    Dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu. Inteligentny korektor zEQ firmy Bose® na nowo definiuje zakres niski, średni i wysoki dla każdego zaprogramowanego ustawienia ToneMatch®. Korektor zEQ jest przydatny w przypadku konieczności zredukowania lub wzbogacenia określonych zakresów częstotliwości dla różnych instrumentów i mikrofonów.

    Zestaw efektów i funkcji dynamicznego przetwarzania

    Globalnie przypisz jeden z pięciu różnych pogłosów do każdego kanału mikrofonowego/liniowego. Oprócz tego można wybrać jeden z trzech typów opóźnienia, dziesięciu dodatkowych efektów i siedmiu procesorów dynamiki i przypisać je niezależnie do każdego kanału.

    Niestandardowe sceny

    Zapisz ustawienia dostosowane do określonych występów dzięki funkcji Scenes (Sceny). Procesor oferuje pięć zaprogramowanych scen Bose, samodzielnie można zdefiniować dziesięć scen. Szybkie, za jednym naciśnięciem przycisku przywołanie sceny pozwala zminimalizować czas wykonywanej pracy.

    Łatwe podłączanie

    Wystarczy podłączyć procesor do systemów Bose L1® Model II lub 1S przy użyciu dołączonego kabla cyfrowego i … zacząć go używać. Zestaw zawiera również kształtny uchwyt umożliwiający przymocowanie procesora do głośnika. Do podłączenia procesora dźwięku T1 ToneMatch® do systemów L1® Compact lub Model I niezbędne są kabel analogowy i zasilacz T1.

    Więcej funkcji:

    • Zintegrowany procesor efektów ToneMatch® i technologie audio zapewniają cztery niezależne kanały z biblioteką instrumentów i zaprogramowanych ustawień mikrofonu ToneMatch®, opatentowany korektor zEQ oraz pełen zestaw efektów i procesorów dźwiękowych klasy studyjnej.
    • Zaprogramowane fabrycznie ustawienia ToneMatch® optymalizują Twój system L1® w celu uzyskania zamierzonego dźwięku instrumentów i mikrofonów. Ponad 100 zaprogramowanych ustawień uporządkowano w zestawy, które można niezależnie przypisać do każdego kanału i do których można szybko uzyskiwać dostęp.
    • Bezpłatne aktualizacje wymagające połączenia USB między komputerem i procesorem dźwięku ToneMatch®.
    • Opatentowany korektor zEQ automatycznie dostosowuje zakres regulacji tonów, aby dopasować je do wokalu lub instrumentu. Konwencjonalne stoły mikserskie mają ustalone zakresy korektora, które nie wpływają dokładnie na pożądane częstotliwości po regulacji. Korektor zEQ odpowiednio dostraja zakresy niskich, średnich i wysokich częstotliwości do określonych źródeł.
    • Jednopasmowy korektor ParaEQ skupia się na częstotliwości określonej dla każdego niezależnego kanału. To cenne narzędzie umożliwiające zmianę problematycznych częstotliwości w niektórych miejscach.
    • Możliwość globalnego przypisania pięciu typów pogłosu (niewielki, średni, duży, płytowy i jaskiniowy) oraz indywidualne funkcje poszczególnych kanałów, takie jak czas zaniku, poziom zmieszania i jasność.
    • Trzy typy opóźnienia (analogowe, cyfrowe i taśmowe) można niezależnie przypisać do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad czasem powtórzeń i poziomem mieszania dla każdego kanału. Na przykład można wybrać opóźnienie taśmowe dla partii wokalnych na kanale 1 i opóźnienie analogowe dla gitary na kanale 2.
    • Dziesięć efektów modulacji (trzy typy efektu „chorus”, dwa „flange”, cztery „phaser” i jeden „vintage tremolo”) może zostać niezależnie przypisanych do wybranych kanałów z zachowaniem kontroli nad wybranymi parametrami każdego kanału.
    • Siedem funkcji dynamicznego przetwarzania (trzy kompresory, limiter, eliminator syków, bramka stopy i bramka szumów), które można przypisać do niezależnych kanałów.
    • Sceny umożliwiają zapisywanie, odtwarzanie i edytowanie w dowolnym czasie fragmentów wszystkich najważniejszych ustawień procesora efektów ToneMatch®. Ta funkcja upraszcza konfigurację systemu L1®, jeśli jest on wielokrotnie używany w różnych miejscach. Procesor zawiera pięć zaprogramowanych scen Bose®, pięć scen My scene (Moja scena) i pięć Shared scene (Udostępniona scena), które można przekazać innym właścicielom systemu L1®.
    • Tuner chromatyczny do wygodnego strojenia instrumentów.
    • Duży podświetlany wyświetlacz z intuicyjnym układem i czytelnym testem trybów i ustawień.
    • Obrotowy przełącznik na potrzeby szybkiego dostępu do trybów, efektów i parametrów, w tym zaprogramowanych ustawień ToneMatch®, korektorów zEQ i ParaEQ, pogłosów, opóźnień, modulatorów, przetwarzania dynamiki, scen i tunera. Ma przejrzysty, kołowy układ.
    • Tryb pomocniczy (kanały 1–3) służy do przesyłania audio bez zasilania, sprzed lub zza tłumika do wyjścia pomocniczego w celu połączenia z dodatkowymi systemami L1® lub urządzeniami nagrywającymi. Funkcja niezależnego sterowania poziomami zapewnia optymalne wyjście sygnału.
    • Głośność kanału, wyciszanie i wyciszanie efektów (1–4/5) w celu dostosowywania głośności i wyciszania poszczególnych kanałów, a także wyciszania efektów w poszczególnych kanałach.
    • Główna kontrola głośności dostosowuje ogólny poziom dźwięku na wyjściu.
    • Zasilanie fantomowe przekazuje +48 V do kanałów wejściowych 1–3 w celu zasilenia określonych mikrofonów.
    • Przewód ToneMatch® dostarcza zasilanie do procesora efektów ToneMatch® z podstawy zasilania L1.
    • Specjalny uchwyt pewnie przymocowuje procesor T1 ToneMatch® do głośnika L1 ®.
    • Osłona i pokrowiec pomagają chronić procesor podczas transportu i przechowywania.

     

    Wejścia/wyjścia:

    Wejścia mikrofonowe/liniowe (1–3)

    połączenie złączy analogowych do zbalansowanych kabli XLR lub niezbalansowanych kabli 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).

    Wejścia liniowe (4/5, L/R)

    lub analogowe złącza stereo do podłączania instrumentów klawiszowych, stołów mikserskich i komputerów. Do wejść można podłączać zbalansowane kable 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Edycja wpływa na oba kanały.

    Sterowanie wykończeniem i diody sygnału/klipów (1–4/5)

    do dostosowywania poziomów sygnałów wejściowych. Zielone/żółte/czerwone diody LED pokazują stan sygnału i pomagają odpowiednio ustawić poziomy wzmocnienia.

    Wyjścia wzmocnienia wstępnego (1–3)

    do podłączenia wyjść sygnału bez zasilania do sprzętu nagrywającego lub innych wzmacniaczy przy użyciu zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”).

    Wyjście dodatkowe (AUX)

    może być używane z trybem aux w celu utworzenia niezależnej, podrzędnej mieszanki kanałów 1–4/5 do przekierowania do innych wzmacniaczy i sprzętu nagrywającego.

    Główne wyjście analogowe

    do podłączania do dodatkowych systemów L1®, wzmacniaczy lub sprzętu nagrywającego za pośrednictwem zbalansowanego kabla 6,35 mm (¼") TRS (wtyczka typu „jack”). Wybór pre- i postmasterowanych ustawień głośności.

    Port ToneMatch®

    do podłączenia wyjścia cyfrowego procesora do stojaka z zasilaniem L1® Model II przy użyciu dołączonego kabla cyfrowego ToneMatch®.

    Port USB

    do aktualizowania procesora efektów ToneMatch® i zapisywania scen za pośrednictwem połączenia USB z komputerem.

     

    Elementy zestawu:

    • Procesor dźwięku T1 ToneMatch® i kabel połączeniowy
    • Pokrowiec i torba na procesor ToneMatch®
    • Podpórka i uchwyt przesuwny do procesora ToneMatch® (niekompatybilny z systemem L1® Compact)