Infolinia 607 615 717 HIFI24
Infolinia 607 615 717 HIFI24
Masz pytanie? Skontaktuj się z naszym specjalistą
Jest do Twojej dyspozycji codziennie w godzinach: 10:00 - 18:00
+48 607 615 717 lub Wyślij Wiadomość
CQ łączy nasze renomowane przetwarzanie i efekty, dodaje nowe, innowacyjne narzędzia wspomagające miksowanie i zamyka to wszystko w naszej najmniejszej i najbardziej przystępnej cenowo serii mikserów cyfrowych.
Każdy kanał wejściowy na CQ można przełączyć między dwoma trybami.
Szybkie Kanały oferują przetwarzanie dostosowane do instrumentów i aplikacji, z możliwością ustawienia pełnego przetwarzania kanału za pomocą jednego pokrętła.
Potrzebujesz więcej kontroli? Przełącz na Pełne Kanały, aby uzyskać zaawansowane, szczegółowe ustawienia parametrów.
Ustawianie odpowiedniego poziomu gain dla każdego kanału nie jest najbardziej fascynującym zadaniem, a przy większej liczbie kanałów może znacznie wydłużyć czas konfiguracji.
Asystent Gain w CQ szybko i precyzyjnie ustawia optymalny poziom wzmocnienia dla jednego lub wielu kanałów, a następnie monitoruje poziomy podczas występu, aby zapobiec nieprzyjemnym szczytom lub niespodziankom.
Asystent Sprzężenia Zwrotnego w CQ automatycznie wykrywa i eliminuje problematyczne częstotliwości, wykorzystując do 16 filtrów na wyjście, co pozwala miksować z pewnością siebie i zapomnieć o problemach ze sprzężeniem.
CQ korzysta z technologii naszej najnowszej generacji konsolet do nagłośnienia na żywo, aby dostarczyć jakość dźwięku wcześniej nieosiągalną na tym poziomie mikserów.
Krystalicznie czysty dźwięk 96 kHz jest wspierany przetwarzaniem na poziomie studyjnym oraz zoptymalizowanym zestawem efektów, ustanawiając nowy standard dla ultra-kompaktowych mikserów cyfrowych.
CQ wprowadza nowy zestaw wysokiej jakości, przyjaznych dla użytkownika algorytmów reverb, delay i modulacji, z presetami dostosowanymi do konkretnych instrumentów, co umożliwia szybką konfigurację.
Wybrane modele wyposażone są w nasze nowe narzędzie FX Assist, które automatycznie dostosowuje efekty i dynamicznie reaguje na sygnał wejściowy, zapewniając, że efekty wzbogacą Twój miks, a nie go przytłoczą
CQ ułatwia zarządzanie wieloma kanałami jednocześnie dzięki 4 DCA, z których każdy może kontrolować poziom dowolnej kombinacji wejść, wyjść i efektów, co umożliwia prostą kontrolę wielu kanałów za pomocą jednego suwaka, na przykład zestawu perkusyjnego, bez wpływu na ich wzajemne poziomy.
Dostępne są również 4 Grupy Wyciszania, które pozwalają wyciszać i włączać wiele kanałów jednocześnie za pomocą jednego przycisku – idealne do wyciszania wszystkich mikrofonów scenicznych lub głośników monitorowych.
Uchwyć występ, gdziekolwiek jesteś
CQ oferuje wiele opcji nagrywania i odtwarzania, abyś zawsze był gotowy do rejestrowania występu.
Zintegrowany interfejs audio USB umożliwia łatwe nagrywanie wielośladowe, odtwarzanie i streaming za pomocą Twojego DAW, a gniazdo na kartę SD zapewnia niezawodne nagrywanie i odtwarzanie wielośladowe w podróży.
Możesz nagrywać i odtwarzać pliki stereo za pomocą klucza USB, a także odtwarzać muzykę z telefonu dzięki wbudowanej funkcji Bluetooth.
CQ-20B posiada również przypisywalne wyjście Alt-Out – idealne do połączenia IEM dla inżyniera dźwięku.
Zostaw punkt dostępowy w domu
CQ-20B został zaprojektowany do sterowania za pomocą intuicyjnej aplikacji CQ MixPad i wyposażony w wydajne, zintegrowane Wi-Fi dwupasmowe, dzięki czemu nie musisz podłączać punktu dostępowego ani routera, aby kontrolować mikser za pomocą aplikacji.
Wystarczy podłączyć swoje urządzenia do bezpiecznej sieci Wi-Fi CQ i jesteś gotowy do działania.
Podłącz się bez problemów
CQ-20B zapewnia pełną łączność, której potrzebujesz, oferując 16 wejść mikrofonowych/liniowych oraz dwa wejścia liniowe stereo.
Jeśli chodzi o wyjścia, dostępna jest para głównych wyjść miksu oraz 6 wyjść do miksów monitorowych – wystarczająco dla całego zespołu. Dodatkowo dostępne jest przypisywalne wyjście Alt Output.
Zintegrowany Automatyczny Mikser Mikrofonów (AMM) pozwala natychmiast zredukować hałas tła i poprawić klarowność dźwięku w aplikacjach mowy, bez potrzeby ingerencji użytkownika.
AMM jest dostępny na wszystkich kanałach wejściowych, co czyni CQ idealnym przenośnym mikserem do konferencji, podcastów, debat oraz małych produkcji teatralnych.
Oficjalna miękka torba CQ-20B to idealne, lekkie rozwiązanie do transportu Twojego miksera.
Uchwyty Rackowe
Zestawy uchwytów rackowych są dostępne do montażu CQ-20B w standardowej szafie rack 19″
Wejścia
Mic/Line Inputs: Zbalansowane XLR, Zbalansowane XLR/TRS Combi, w pełni przywoływany przedwzmacniacz
Phantom Power: +48V (+3V / -2V)
Czułość wejścia: -60 do +0dBu
Line Inputs (Gniazda Combi): -20dB Pad (stały)
Gain analogowy: 0dB do +60dB, kroki co 1dB
Maksymalny poziom wejściowy: +17dBu (XLR), +30dBu (TRS)
Impedancja wejściowa: >1.5kΩ (XLR), >10kΩ (TRS)
THD+N, Gain zerowy 0dB: 0.002% -92dBu (20Hz-20kHz, karta dźwiękowa USB, @0dBu 1kHz)
THD+N, Gain średni +30dB: 0.004% -88dBu (20Hz-20kHz, karta dźwiękowa USB, @-30dBu 1kHz)
Wejścia Liniowe Stereo
Połączenie wejścia liniowego stereo: Zbalansowane, 1/4" TRS Jack, Normalled (Lewy/Mono)
Czułość wejścia: Nominal +4dBu
Trim: +/-24dB
Maksymalny poziom wejściowy: +21dBu
Impedancja wejściowa: >10kΩ
Hi-Z Inputs: 1MΩ, JFET, Gain od 0dB do +40dB
Wyjścia
Główne wyjścia LR: Zbalansowane, XLR
Wyjścia 1-6: Zbalansowane XLR
Impedancja wyjściowa: <75Ω
Nominalny poziom wyjściowy: +4dBu = odczyt poziomu 0dB
Maksymalny poziom wyjściowy: +22dBu
Szumy wyjścia resztkowego: -88dBu (wyciszone, 20Hz-20kHz)
System
System zmierzony: Zbalansowane XLR in do XLR out, gain 0dB, wejście 0dBu
Zakres dynamiki: 110 dB
Pasmo przenoszenia: +0/-0.5dB 20Hz do 20kHz
Zapas: +18dB
Poziom operacyjny wewnętrzny: 0dBu
THD+N, mikrofon skierowany do głównych wyjść L/R: Wejście +10dBu, gain systemowy 0dB, 0.003%, -92dB (względne, 20-20kHz)
Wyrównanie dBFS: +18dBu = 0dBFS (+22dBu na wyjściu XLR)
Kalibracja miernika: 0dB miernika = -18dBFS (+4dBu na wyjściu XLR)
Częstotliwość próbkowania: 96kHz
Głębia bitowa: Niestandardowa, do 96-bit
Opóźnienie: <0.7mS, lokalne wejście mikrofonowe do głównych wyjść L/R, z przetwarzaniem lub bez
Zakres temperatury roboczej: 0°C do 40°C (32°F do 104°F)
Zasilanie: 100-240V AC, 50/60Hz, maks. 45W
Nagrywanie/Odtwarzanie
USB-A:
Nagrywanie stereo: 48/96 kHz, 24-bit WAV. Przypisywane z wyjść, ST in, lub jednostek FX
Odtwarzanie stereo: 44.1/48/96 kHz, 16/24-bit, pliki WAV Mono/Stereo
USB-B: USB 2.0, zgodny z Core Audio, ASIO/WDM dla Windows, 48/96 kHz, 24-bit
Wysyłanie/Odbiór: 24 kanały / 24 kanały
Karta SD: SDHC, 32 GB, UHS-I, Klasa 10 dla maksymalnej liczby kanałów, 48/96 kHz, 24-bit
Nagrywanie wielośladowe: 16 kanałów @ 96kHz lub 24 kanały @ 48kHz
Odtwarzanie wielośladowe: 16 kanałów @ 96kHz lub 24 kanały @ 48kHz
Łączność
Punkt dostępowy Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac (dwupasmowy, automatyczne wybieranie kanału)
Bluetooth: 4.1 (odtwarzanie stereo w wysokiej jakości)
Wymiary i waga
Szerokość x Głębokość x Wysokość
W użyciu: 372 x 154 x 134 mm (14.7" x 6.1" x 5.3"), 2.6 kg (5.8 lbs)
Opakowanie w pudełku: 450 x 260 x 250 mm (17.7" x 10.2" x 9.8"), 3.3 kg (7.3 lbs)
Specyfikacja przetwarzania
Przetwarzanie Wejścia
Kanały: 16 mono (stereo linkowalne), 4 stereo (ST1, ST2, USB, Bluetooth)
Źródło: Analogowe lub cyfrowe (USB/SD) z automatycznym przełączaniem (SD>USB)
HPF: 20Hz do 2kHz
Brama: Self-keyed
Próg: -72dB do +18dB
Głębokość: 0dB do 60dB
Atak: 50µs do 300ms
Hold: 10ms do 5s
Release: 10ms do 1s
Punkt Insertu: Jednostka FX wewnętrzna
PEQ: 4-pasmowy w pełni parametryczny, opcja RTA
LF/HF: Typ półkowy, Bell lub HPF/LPF
Częstotliwość: 20Hz do 20kHz
Szerokość: 1.5 do 1/9 Oktawy
Gain: +/-15dB
Kompresor: Self-keyed, RMS/Peak
Kontrola Knee: Hard/Soft
Próg: -46dB do +18dB
Stosunek: 1:1 do Inf:1
Atak: 30µs do 300ms
Release: 50ms do 2s
Gain: 0dB do +18dB
Przetwarzanie Wyjścia
GEQ: 20-pasmowy, 1/2 oktawy, 31Hz-16kHz, +/-12dB Gain, opcja RTA
PEQ: Jak PEQ wejściowy
Asystent Sprzężenia: Automatyczne tłumienie sprzężenia
Filtry: Łącznie 16, maksymalnie 12 Fixed, maksymalnie 16 Live
Tłumienie filtra: 0dB do 18dB
Szerokość automatycznego filtra: 18 do 116 Q
Szerokość filtra manualnego: 6 do 640 Q
Odzyskiwanie Live (+0.5dB): Wyłączone do 1s
Kompresor: Jak kompresor wejściowy
Limiter: Fast/Slow
Próg: -24dB do +18dB
Opóźnienie: Do 682ms
Jednostki FX
Liczba jednostek FX: 4
Typy: Easy Verb, Echo Verb, Space Verb, Echo, Tap Delay, Stereo Delay, Beat Delay, Double Tracker, Chorus, Flanger, Phaser
Dedykowane kanały FX Stereo: Fader, Pan, Mute, Sends do LR/Outputs/FX
AMM
Kanały: 16 (tylko mono)
Typ: D-Classic Gain Sharing
Priorytet: -15dB do +15dB na kanał
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie