Regulowany czas zadymiania i odstęp czasowy (timer)
Regulacja ilości emitowanego dymu
Ciągła praca lub manualne wyzwalanie
Aktywacja/sterowanie za pomocą przewodowego pilota lub przez wbudowany interfejs DMX
Metalowa obudowa z ruchomym uchwytem montażowym
Płyny do wytwornicy: NF-502L oraz NF-502SL
Aromaty zapachowe dostępne jako wyposaż. dodatk.
tastenwelt 05/2013
"Sprawdziła się zarówno w dyskotece, jak i w teatrze."
Wytwornica dymu
Moc grzałki : 1 250 W Czas nagrzewania : 5 minut Wielkość zbiornika : 1.8 l Wyjście dymu : około 566m3/min. Zasilanie : 230V˜/50Hz/1300VA Wymiary : 310 x 245 x 430mm Waga : 6.2 kg
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.